SP haalt vier zetels, blijft derde partij van Hengelo

18 maart 2022

SP haalt vier zetels, blijft derde partij van Hengelo

Foto: SP

De komende vier jaar zal de SP in de Hengelose raad vertegenwoordigd zijn met vier zetels. Dit is weliswaar één zetel minder vergeleken met vier jaar geleden, maar de partij houdt de derde plaats in Hengelo vast.

Foto: SP
Lijsttrekker Hugo Koetsveld reageert: “Het is natuurlijk jammer dat we een zetel zijn verloren, maar evengoed behouden we onze sterkte positie als dé sociale partij van Hengelo. We bedanken iedereen die het vertrouwen in ons heeft uitgesproken door op ons te stemmen. De komende jaren gaan we vol energie aan de slag om Hengelo socialer, mooier en groener te maken!”

De afgelopen weken zijn tientallen leden actief geweest in de campagne. Er zijn tienduizenden verkiezingskranten verspreid en talloze gesprekken langs de deuren, in het centrum en bij wijkwinkelcentra gevoerd. Koetsveld is trots op de inzet van de grote hoeveelheid actieve leden: “Het geeft enorm veel energie om met zoveel mensen samen campagne te voeren en te strijden voor een sociaal Hengelo. Heel veel dank aan iedereen die heeft meegeholpen!”