Ga mee naar het Festival voor Gelijkheid op 14 september vanuit Twente met de gratis bus

26 augustus 2024

Foto: SP Hengelo

Op zaterdag 14 september, het weekend voor Prinsjesdag, laten we van ons horen op het Festival voor Gelijkheid. Vanuit Twente organiseren we busvervoer van en naar dit Festival! Het Festival wordt van 11.00 tot 15.00 u gehouden in den Haag; er zijn tal van bekende gasten, er is debat met Kamerleden over actuele onderwerpen. Op de Koekamp vlakbij Den Haag Centraal Station is er muziek, zijn er goede gesprekken over onze alternatieven voor het bezuinigingsbeleid van het nieuwe kabinet en is er ook heel veel gezelligheid en zijn er leuke dingen om te doen voor kinderen. Mis het niet!

En: de toegang is gratis!

Nederland is een land waar we naar elkaar omkijken. Maar het nieuwe kabinet probeert dat af te breken door keiharde bezuinigingen op de zorg, het onderwijs en op cultuur. Zij kiezen voor meer ongelijkheid en verdeeldheid. Nederland heeft juist solidariteit nodig. Niet de mensen, maar onze rijkdom moet verdeeld worden.

Samen staan we sterk. Daarom gaan we samen met andere organisaties onze alternatieven voor de bezuinigingspolitiek van de regering van PVV, VVD, BBB en NSC bekendmaken.

Ga je ook mee? We maken er een gezellige leerzame en plezierige dag van! Vanuit Twente reizen we samen met een touringcar. Je kunt je nog opgeven via hengelo@sp.nl of via 074-2421042. Voor een vrije gift mag iedereen mee!

De bussen vertrekken vanaf de NS Stations in Enschede en Hengelo. (vertrek Enschede 8.10 u; Hengelo 8.30 u).