Ga mee naar Den Haag op 26 november; Manifestatie Nationaal ZorgFonds

13 november 2016

Ga mee naar Den Haag op 26 november; Manifestatie Nationaal ZorgFonds

Foto: SP Hengelo

Het zal u niet ontgaan zijn.... Het kán u gewoonweg niet ontgaan zijn. Het Nationaal ZorgFonds, een initiatief van de SP, is inmiddels het gesprek van de dag onder vele mensen. In nieuwsprogramma's wordt gesproken over het onrechtvaardige eigen risico in de zorg. Wetenschappers en economen doen hun best om hetzij de marktwerking in de zorg te bestrijden, of angstvallig toch maar een beetje te verdedigen.

In Hengelo hebben we inmiddels vier buurtbijeenkomsten gehouden onder grote belangstelling. Kortom, sinds de campagne voor het Nationaal ZorgFonds van onderop startte zijn er inmiddels al meer dan 200.000 ondersteuners die zich hebben aangemeld.

Richting de verkiezingen voor de Tweede Kamer die 15 maart gaan plaatsvinden willen we een 100 daagse veldtocht starten om meer druk te krijgen op politieke partijen om óók de doelstellingen van het Nationaal ZorgFonds te onderschrijven.

Daarom organiseer het comité Nationaal ZorgFonds op zaterdag 26 november een grote startmanifestatie in Den Haag.Daar willen we ook met veel mensen vanuit Twente naartoe.

Wilt u ook mee naar deze manifestatie in den Haag op zaterdag 26 november? Dat kan!  We organiseren busvervoer.

Voor vijf euro kunt u mee met de bus; uw huisgenoten, vrienden en collega's kunnen ook mee.

Opgeven kan via een mailtje aan hengelo@sp.nl of bellen met 074-2421042.