Actieposters sieren de Hasseler Es

14 mei 2011

Actieposters sieren de Hasseler Es

In de strijd tegen de dreigende sluiting van het bibliotheekfiliaal in Hengelo Noord zijn er inmiddels huis aan huis 6.000 brieven met raampamfletten verspreid. In tal van straten in de Hasseler Es kleuren de posters Onze Bieb Moet Blijven massaal de straat. Ook de scholen en winkeliers hebben de posters voor hun ramen. Dat het vaak niet de enige poster is die er hangt mag gezien de stijgende voetbalkoorts niet vreemd zijn, want ook de Steunposter voor FC Twente hangt her en der in de wijk.

Bieb moet blijven en Twente kampioen

Zaterdag 14 mei staan er weer vrijwilligers van de Wijkraad, scholen en de SP in het winkelcentrum Hasselo om handtekeningen op te halen voor het behoud van het bibliotheekfiliaal. Van 10.00 tot 13.00 kan men hier terecht om de actie te steunen.
In de komende dagen zullen ook in Slangenbeek en de Roershoek raamposters deur aan deur worden verspreid. Daar is gezien de steun op de website www. biebhasseleresmoetblijven.nl vanuit die wijk ook alle reden toe.

't Eimink De Timp
Scholen steunende actie
Bij de kassa
Kassa kopie