SP wethouder een van de drie beste bestuurders in Twente

18 december 2010

SP wethouder een van de drie beste bestuurders in Twente

Mariska ten Heuw is uitgeroepen tot een van de beste bestuurders in Twente. Ze werd hiertoe verkozen door de Roskam, een Twents weekblad voor politici en bestuurders, die jaarlijks een peiling houdt onder haar medewerkers en een lijst van 25 beste Twentse bestuurders presenteert.

Mariska ten HeuwTen Heuw wordt door de Roskam geprezen als wethouder met 'nota bene economie in haar portefeuille, multitasker pur sang, van alle markten thuis,..., nu al een revelatie in het bestuur te Hengelo, met politieke hitpotentie'.

De Hengelose PvdA wethouder Jan Bron, die vorig jaar nog op plaats 16 stond, is nu uitgeroepen tot de beste bestuurder, met name vanwege zijn inspanning na de verkiezingen om de stad van een sociaal links college te voorzien. Ook de Hengelose D66 wethouder Lievers en Burgerbelangen wethouder Wieger Mulder staan dit jaar in de top 25 van de Roskam op respectievelijk plaats 18 en 24.