SP brengt Hengelo SPeciaal huis aan huis

18 december 2010

SP brengt Hengelo SPeciaal huis aan huis

Meer dan 80 SP vrijwilligers bezorgen deze maand de jaarlijkse SP krant in hun buurt. Het is een goede gewoonte dat de SP fractie jaarlijks huis aan huis de Hengeloërs informeert over haar activiteiten en verantwoording aflegt.

Dit jaar is een SPeciaal jaar voor de fractie omdat de SP vanaf april deelneemt in het bestuur van de stad. In een interview met de fractievoorzitter Floor van Grouw en de wethouder, Mariska ten Heuw wordt teruggeblikt op een voortvarende start, onder een economisch moeilijk gesternte. Onder de titel 'met forse tegenwind kun je laten zien dat je kunt fietsen' blikken ze terug. Het sociale beleid overeind houden is voor de SP de belangrijkste inzet. Daarnaast wil het college met de SP zorgen dat het busvervoer voor 65 plussers gratis blijft, dat er een skatepark in het centrum van Hengelo komt, en wordt er een fietssnelweg parallel aan het spoor gererealiseerd.

In deze jaarkrant ook een verslag van de 'bushaltesoap'. Het gevecht met Connexxion Maar er staat nog veel meer nieuws in, en de mogelijkheid om lid te worden.
Dat kan ook hier.
Het is een goede gewoonte van de SP fractie om jaarlijks een huis aan huis krant te verspreiden in heel Hengelo. Daarvoor wil ze de vrijwilligers onder de leden dan ook weer hartelijk danken.