SP Campagne voor minder Brussel in Hengelo

3 juni 2009

SP Campagne voor minder Brussel in Hengelo

In vrijwel alle Hengeose brievenbussen is de SP flyer voor de Europese verkiezingen in deze weken bezorgd.
"We hebben beslotern om de mensen optimaal te informeren waar de verkiezingen wat ons betreft precies over gaan", aldus afdelingsvoorzitter Vincent Mulder. "En wat ons betreft is dat minder opgelegde marktwerking, zoals je nu ziet bij de postbedrijven, maar ook minder bureaucratie. We willen vooral de zeggenschap dichter bij huis houden. Liever in Den Haag of in Hengelo, dan dat Brusselse ambtenaren bepalen hoe de zaken hier geregeld moeten worden."

folderen in de Hengelose Es

De SP heeft via marktkramen, en deur aan deur zoveel mogelijk mensen aangesproken, en kreeg veel enthousiaste reacties terug. "We zien jullie tenminste, en dat kun je van andere partijen niet echt zeggen,"was een van de vele reacties van sympathie over de SP campagne.
Dinsdagavond 2 juni ging een ploeg van 7 SP leden op pad in de Hengelose Es, waar deur aan deur werd aangebeld en de folder werd afgegeven: "Buiten dat je campagne voert hoor en zie je dan ook weer heel wat. De SP is dan ook niet voor het eerst in deze buurt, en niet voor het laatst." aldus Mulder.

folderen in de Hengelose Es