SP Tweede Kamerlid Paul Ulenbelt op Nieuwjaarsbijeenkomst SP Hengelo

3 januari 2009

SP Tweede Kamerlid Paul Ulenbelt op Nieuwjaarsbijeenkomst SP Hengelo

Op maandag 12 januari vanaf 20.00 uur, houdt de SP Hengelo een speciale Nieuwjaarsbijeenkomst in Historisch Museum Oald Hengel, Beekstraat 51 in Hengelo. Deze avond zal het SP Tweede Kamerlid Paul Ulenbelt met ons spreken over de huidige politieke situatie, de aankomende recessie en wat ons daarbij te doen staat als.

Paul UlenbeltPaul Ulenbelt is geboren en opgegroeid in Haaksbergen. Momenteel woont hij in Leiden. Hij werkte 10 jaar voor FNV, richtte het Bureau Beroepsziekten op houdt zich nu vooral bezig met de gevolgen van de bezuinigingen in de WAO, de reïntegratie en de gevolgen van het neo-liberale beleid voor werknemers in Nederland en Europa.

Naast het gesprek over de landelijke politiek zullen SP bestuur en raadsfractie deze avond ook kort terug blikken op het afgelopen jaar en ingaan op de activiteiten van dit nieuwe jaar, waarin de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2009 gelegd zullen worden.