De SP en de Christelijke waarden

27 oktober 2006

De SP en de Christelijke waarden

Op donderdag 2 november organiseert de SP afdeling Hengelo een politieke avond voor leden en andere belangstellenden in het nieuwe HEIM. De avond begint om 19.30 uur en zal onder andere gaan over de positie die de SP op dit moment inneemt in het politieke landschap. Aan de hand van een video-boodschap van Huub Oosterhuis zal er ook gediscussieerd worden over het thema ‘de SP en de Christelijke waarden’.

Huub Oosterhuis (72, Amsterdam) is theoloog, dichter en schrijver. Eredoctor VU Amsterdam. Oosterhuis is schrijver van een groot aantal boeken over religie, maatschappij en cultuur; hij is tevens oprichter van De Balie en de Rode Hoed; Hij is vooral binnen de katholieke en oecumenische gemeenschap bekend als schrijver van veel gezongen liturgische liederen.

Ook zal er op die avond gesproken worden over de belangrijkste punten uit het SP verkiezingsprogramma EEN BETER NEDERLAND VOOR HETZELFDE GELD
En tenslotte zal er uitleg worden gegeven over de plannen voor de verkiezingscampagne in Hengelo en regio.

Het is een openbare avond en de toegang is gratis.
Vanaf 19.00 uur is de zaal open en kan men een kijk nemen in het nieuwe museum HEIM (Hengelo’s Educatief Industrie Museum) Industriestraat 9 in Hengelo.